La o ceasca cu Dumnezeu .  

Posted by DeeD

                       E pastele . Si sunt bine .  Sunt .. cum trebuie sa fiu .  Am vorbit cu El . Am fost doar eu si El . Pentru prima oara am simtit cum m'am rupt de lume . 

                     Era soare . Erau nori de umplutura . Am inchis verdele si am urcat pe scara . M'am asezat pe un nor si l'am strigat . Si a venit . Era mai alb decat albul , mai luminos decat orice lumina, mai frumos decat orice . Mi'a intins o ceasca . Am crezut ca e de cafea si l'am refuzat . Dar mi'a intins'o si mi'a zis "Uita'te mai bine , copila" . Am luat cana .. si m'am uitat . Nu era nimic . Nu intelegeam nimic . "Uita'te mai bine la ea" . Nu stiu cum .. dar in ceasca aia .. era viata mea . Puteai vedea pe pereti punctulete negre . Erau greselile mele . Nu pot spune ca erau multe sau putine . [e personal :>] Dar ce am simtit de la ceasca aia .. eram altcineva . De fapt , descoperisem ca .. cine sunt eu .. e superb . Si orice om are o parere diferita de a mea . Dar .. e ceva care ma face sa cred ca e bine . 

           "Acum poti deschide ochii copila . Du-te in lumea ta. Vindeca suflete . Adu-le fericirea si zambetul . E tot ce conteaza pana la urma . Si chiar daca ei te vor rani , sa nu cazi in deznadejde . Si sa nu uiti niciodata ca e cineva aici sus care te vede si te sustine orice ar fi . Acum pleaca copila draga ..."

          Si am deschis verdele .. si ...

[continuarea maine . mi'e prea somn . ]

This entry was posted on 19 aprilie 2009 at 23:24 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu