Inchide ochii  

Posted by DeeD


         " Cand inchid ochii...imi doresc sa te vad pe tine.. sa te simt .. mereu imi doresc ca atunci cand ii deschid .. s ama trezesc langa tine :( .. sa'ti mangai usor obrajii..sa realizez cat sunt de norocoasa ... si tu sa deschizi usor ochii ca si cum nu te'ai fi asteptat sa fiu acolo... si eu.. sa'ti spun sa taci .. de durere iti simt lacrimile .. avem amandoi ochii inundati si ne privim .. o melodie linistita ne calmeaza sufletul dar ne alearga lacrimile .. si simt cum inima se zbate ca nebuna .. parca dorindu'si sa iasa din mine.. sa intre in tine langa inima ta .. sa'i sopteasca cuvinte doar de ele stiute ..

      Intre timp tu mi'ai sterge lacrimile .. m'ai fixa cu privirea .. si eu as incerca sa'ti spun ca .. "

     O lacrima ma face sa deschid ochii si sa vad ca nu esti langa mine :(

     Oare ce ti'as fi spus ?

This entry was posted on 27 aprilie 2009 at 10:17 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

am o problema nu vad scrisul :|
imi apar niste semne:|

aprilie 27, 2009 1:44 p.m.

se vede..e ok..:)
trist post:(

aprilie 27, 2009 9:41 p.m.

Trimiteți un comentariu