Vicii..  

Posted by DeeD

Vicii.. Ce sunt viciile? Conform dex'ului viciu = pasiune,narav, patima , lipsa. Si eu zic asa .. din lipsa se naste pasiunea aka vicii .

Vicii pentru mine nu snt cele clasice.. tigari , bautura . ma abtin de la unele clasice . In fine .. pentru mine vicii sunt .. sau este iubirea . Na' ca am spus'o si pe asta . Simt ca m'am nascut cu viciu asta in sange . Simt ca nu pot fara el . : Insa ca orice viciu are dureri...urmari. Doar ca .. pe mine nu ma afecteaza intr'un mod "extrem" . In finalul oricarei iubiri ... eu devin viciul. Insa am norocul sa ma intealeaga...si sa raman o amintire placuta .. pentru unii cea mai . Si eu ? Eu caut omul care sa'mi stinga setea de vicii nebune.

Am citit de curand paginile lui o.p. Un om deosebit pe care il admir mult pentru gandirea sa. Intr'un post de pe site'ul sau am gasit un subiect despre speranta. Mi'am dat seama ca speranta imi tine in viata viciul .

"Te lasi indrumat doar de dorinta, iar singura care iti duce asteptarile la extrem si te incurajeaza constant e speranta? Nu mereu rezultatul este cel asteptat, dar, din nou speranta e cea care iti spune ca: data viitoare o sa fie mai bine"

"daca nu mai e speranta, incepe cosmarul. Daca nu mai e nimeni care sa te impinga de la spate si care sa nu te lase sa renunti atunci visul moare. Si atunci incepe nebunia…"

ADEVARAT !... Recunosc ca mi'am pierdut speranta la fiecare dezamagire... insa revenea singura .

[ Acum ca te'am intalnit ... lasa'te si fii viciul meu ... ]

This entry was posted on 1 ianuarie 2009 at 23:29 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu