Si ce amintiri..  

Posted by DeeD


        Azi am ajuns la concluzia ca de dragul amintirilor zambesc ... Am descoperit ca sunt om. Un om aparte . Un om mai special sau mai putin special . Asta pentru ca Dumnezeu m-a ajutat cand am avut nevoie . Am avut incredere in el .. si mi-a raspuns . Chiar daca nu ii sunt "fidela" .... ma ajuta si pentru asta sunt speciala . 

      Am descoperit ca in viata fiecarui om care m'a cunoscut sunt speciala . Am un loc special pastrat in ei. Asta ma face sa ma simt bine . 

       Le multumesc lor pentru dragele mele amintiri.. In vremurile rele amintirile ma trezesc la realitate :x

       Multumesc ca mi-ai deschis ochii .. sper sa se deschida si ochii altora .

[ Piticu <3>

[ps. cea din poza e girafa mea :x ]

This entry was posted on 15 ianuarie 2009 at 11:15 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

e frumos sa ne amintim ce a fost frumos:)...:*

ianuarie 15, 2009 12:28 p.m.
Anonim  

Oamenii vin si pleca.. dar in suflet raman pe viata!

ianuarie 23, 2009 7:17 p.m.

Trimiteți un comentariu