Aproape de noi.  

Posted by DeeD

                Ziua 1 ..stii.. plang cand scriu toate astea .. nu stiu de ce o fac .. dar poate ca asta e prima mea zi in care totul imi merge de minune. Parintii care m'au acceptat cu toate prieteniile mele...prietenii imi zambesc din nou.. si el imi este alaturi. 

               Azi am primit primul trandafir. Am simtit realitatea. M'am busit de ea . In sfarsit . ..Ma vad pe mine . 15 ani nu m-am vazut . Pare imposibil ..dar ma vad . Si ma intreb daca sunt reala sau sunt doar .. un fals . Cum zicea C. "atat de perfect incat pare fals.." atunci falsul ma adus unde trebuie . unde vroiam. si inca ma va duce . m-am simtit importanta . e ciudat .

              Ziua2 . Rad zambesc .. nu sunt eu . cine'i? nu stiu . nu e bine si asta imi da dureri de cap. am parte de crize din ce in ce mai des .. asta nu e bine . si totusi ... ar fi trebuit sa fiu in culmea fericirii ,dar ... nu sunt . si asta ma doare pe mine ... enorm . :( am parte de propria nebunie .. propria in care nimeni nu intelege .. doar lacrimile dau afara greul din mine .. imi doresc sa .. ma trezesc maine dimineata si sa am parte de surprize . poate ma vor face sa ma simt mai bine .. 

             Cu totii ne temem .. de propriile persoane.. de ceea ce exista in noi.. de ceea ce suntem . Ne e frica sa ne uitam la maine . nu putem uita ziua de azi sau ieri .Ne e frica sa ne privim intr'o oglinda . Ne e frica de ce vom vedea. Va fi bine sau rau ? ...si mai apoi afli ca totul depinde de ochii tai . de cum vrei tu sa fii vazut . si aici punct.

deja incep criza2 .. 

[existam? sau e doar visul cuiva?]

This entry was posted on 18 ianuarie 2009 at 23:05 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

nu e chiar asa... unii privesc cu calm si placere la ziua de maine,si arata aroganta si iubire fata de durerea ce urmeaza a le surveni. Sutn chestii personale ce ai scris aici, si e posibil sa tina doar de starea ta temporara, nu de cea intrinseca si generatoare. Zic eu :D

februarie 18, 2009 6:13 p.m.

Trimiteți un comentariu